Rozvoj čtenářských strategií v anglickém jazyce na 2. stupni ZŠ – Denisa Hrdinková
Denisa Hrdinková
Master's thesis
Rozvoj čtenářských strategií v anglickém jazyce na 2. stupni ZŠ
Developing Reading Strategies in English in Lower Secondary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá čtenářstvím a způsoby, kterými je možné u žáků na druhém stupni základní školy rozvíjet jednotlivé čtenářské strategie v rámci výuky anglického jazyka. Obsahuje vysvětlení pojmů, jako jsou čtenářská gramotnost, čtení, čtenářství, věnuje se popisu základních čtenářských strategií. Záměrem práce je vytvořit sborník aktivit podporujících vybrané čtenářské strategie pro šestý …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of reading and how certain reading strategies can be improved in the teaching of the English language in Lower Secondary. It includes an explanation of terms, such as literacy, reading and describes basic reading strategies. The aim of the thesis is to create a collection of activities for the sixth grade supporting individual reading strategies. These activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6155
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2020
- Supervisor: Mgr. Barbara Pospíšilová
- Reader: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRDINKOVÁ, Denisa. \textit{Rozvoj čtenářských strategií v anglickém jazyce na 2. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ta24bk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 2. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk, Učitelství pro 2. stupeň základních škol - etická výchova
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Jana Valdmanová -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club
Dominika Procházková -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Strategie matek při utváření čtenářských návyků u dětí
Silvie Matušková -
Strategie učení z textu
Alena Stoklásková -
Čtenářské strategie studentek a studentů Masarykova gymnázia ve Vsetíně (Čtenářky a čtenáři volnočasových magazínů)
Kateřina Menclerová -
Aktivity podporující dětské čtenářství v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Eva Stoklasová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights