Psychologické aspekty rozmístění zboží v supermarketech – Tea LUKÁŠKOVÁ
Tea LUKÁŠKOVÁ
Bakalářská práce
Psychologické aspekty rozmístění zboží v supermarketech
Psychological aspects of the placement of goods in the supermarkets
Anotace:
Tato práce se zabývá aplikací psychologie na oblast marketingu. Konkrétně na uspořádávání a umisťování zboží v prodejnách supermarketových řetězců. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá aplikací psychologie do marketingu, psychologií zákazníka a psychologickými aspekty rozmístění zboží. V praktické části jsou v podobě případové studie zmapované …víceAbstract:
This thesis focuses on the application of psychology to the field of marketing. Specifically, to the arrangement and placement of goods in supermarket chain stores. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part covers the application of psychology to marketing, customer psychology and psychological aspects of merchandise placement. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Romana Mazalová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKÁŠKOVÁ, Tea. Psychologické aspekty rozmístění zboží v supermarketech. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
1. 4. 2022