Změny v chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách – Petr Mleziva
Petr Mleziva
Bachelor's thesis
Změny v chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách
Changes in consumer behavior in specific market conditions
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá chování spotřebitelů při nákupu potravin v době pandemie Covid-19 ve zvolené oblasti, kterou je město Domažlice. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy tou první je teoretická, ve které se nachází úvod, cíl práce, metodika a teoretická východiska, v nichž je popsána základní terminologie vztahující se k řešenému tématu jako spotřebitel a spotřební chování, trh, obchod a …moreAbstract:
This bachelor's thesis examines the behavior of consumers when buying food during the Covid-19 pandemic in the chosen area Domažlice. The work is divided into two parts, the first part is theoretical, which contains the introduction, the aim of the work, methodology and theoretical starting points, in which the basic terminology related to the addressed topic such as consumer and consumption behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ivana Knížková, Ing., externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLEZIVA, Petr. \textit{Změny v~chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ta3ooc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
18/3/2023