Adriana Kašparová
Bachelor's thesis
Online propagace společnosti Pixiu
Online propagation of Pixiu company
Abstract:
Tato práce se zabývá online propagací společnosti Pixiu. S využitím informací o charakteristice společnosti, současném stavu webových stránek a informací od majitelů firmy je sestaveno několik analýz vnějšího i vnitřního okolí, které tvoří základ pro návrhy na zlepšení. Jsou nabídnuta doporučení na úpravu současné prezentace, sestaveny reklamní kampaně s cílem zvýšit povědomí o společnosti a jejich …moreAbstract:
This thesis deals with propagation of Pixiu company. Using information about the company's characteristics, the current state of the website and the information from the business owners, several analyzes of the external and internal environment, which form the basis for suggestions for improvement, are compiled. As a result, recommendations are offered to adjust the current presentation and advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet