Eye-trackingová UX analýza a komparace internetového bankovnictví vybraných bank – Adriana Krištůfková
Adriana Krištůfková
Master's thesis
Eye-trackingová UX analýza a komparace internetového bankovnictví vybraných bank
Eye-tracking UX analysis and comparison of online banking of selected banks
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na komparaci internetového bankovnictví tří vybraných bank působících na českém trhu, a to za účelem ověření vybraných klíčových funkcí systému. K tomuto účelu poslouží především eyetrackingové user experience analýza, dotazníkové šetření a individuální hloubkové rozhovory, díky které lze později komparovat jednotlivá internetová bankovnictví a navrhnout tak možná doporučení …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on a comparison of internet banking of three selected banks operating in the Czech market in order to verify selected key system features. For this purpose, eye-tracking user experience analysis, surveys, and individual in-depth interviews were used above all, as they can serve to compare individual internet banking systems later on in order to design potential suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76071
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Jiří Přibil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76071
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Internet a jeho význam pro finanční instituce a jejich klienty
Lucie Dundrová -
Internet a jeho využití v domácnostech
Simona Machová -
Analysis and Empirical Study on Internet Finance
Yang Liu -
Internetové bankovnictví
Lucie Tlustá -
Internet banking
Jana Kuljová -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Rozdíly ve vnímání vizuálních podnětů mezi pohlavími: využití eye-trackingu v hodnocení dopadů marketingové komunikace
Eva Vilémová -
Komparace a kombinace metod měření uživatelské zkušenosti (UX) s využitím Eye-tracking technologie
Jan Petružálek