Inovativní pojetí hodnocení v primárním vzdělávání – Klára Kopecká
Klára Kopecká
Master's thesis
Inovativní pojetí hodnocení v primárním vzdělávání
Innovative Approaches in Evaluation in Primary Education
Abstract:
Předložená práce se zabývá inovativními formami hodnocení v primárním vzdělávání. Cílem je tyto formy vyhledat v konkrétních vyučovacích hodinách a popsat jejich specifika, výhody a nevýhody. V teoretické části jsou vysvětleny příslušné pojmy související s hodnocením. Blíže popsány jsou vybrané formy hodnocení, které lze na základě odborné literatury považovat za inovativní. Dále jsou v práci vymezena …moreAbstract:
This thesis deals with innovative approaches in evaluation in primary education. The aim is to research these approaches in particular lessons and describe their specifics, advantages, and disadvantages. Concepts related to assessment are explained in the theoretical part, as well as a detailed description of specific forms of assessment and evaluation, that can be considered innovative based on specialised …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Jitka Jursová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÁ, Klára. \textit{Inovativní pojetí hodnocení v primárním vzdělávání}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/tau8qu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kopecká, Klára. Inovativní pojetí hodnocení v primárním vzdělávání. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Kriteriální a formativní hodnocení badatelské výuky dějepisu na 2. stupni ZŠ na příkladech z praxe
Lukáš Pavlíček -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Funkce a metody hodnocení zaměstnanců a plánování profesního růstu
Linda Průchová -
Relevance vlastností užitkové funkce při aplikaci modelů vícekriteriálního hodnocení variant
Josef KADLEC -
Funkce a metody hodnocení pracovníků a plánování profesního růstu
Martin Kahánek -
Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol
Emil MORAV -
Hodnoceni reakčních schopností a funkcí u praktikantů ledního hokeje
Lukáš ZMEŠKAL
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights