Tomáš Linhart
Bachelor's thesis
Business plán internetového podnikání
Business Plan of an Internet Enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje způsob, jak správně psát podnikatelský plán před vstupem do podnikání. V první kapitole je popsána teorie business plánu a náležitosti, které by plán měl obsahovat. Druhá kapitola je věnována marketingu na internetu. Jsou zde uvedeny hlavní kanály, kterými je možno oslovit uživatele internetu a přimět je navštívit konkrétní webové stránky. Ve třetí části je uveden konkrétní …moreAbstract:
This work explains the way a business plan should be written before one creates a new company. The first chapter orients itself on the theory of a business plan and its pertinence that should be included. The second chapter is dedicated to internet marketing. Main channels, through which a customer can be reached and made visit a concrete website, are described here. In the third part, there is an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27086
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Tomáš Kubálek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27086
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA