Bc. Eliška Hrůzová

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem. Aplikační část specifikuje projekt konkrétního marketingového výzkumu, analyzuje spokojenost zaměstnanců, jejich potřeby, požadavky a očekávání a …more
Abstract:
The topic of the thesis is Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part summarizes theoretical concepts related to the topic. The practical part specifies the project of particular marketing research, analyzes employee satisfaction, their needs, requirements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic