Oldřich Knoz
Master's thesis
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Innovation of the product for the foreign market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vstup české firmy na zahraniční trh za pomoci inovace výrobku. Hlavním cílem této práce je navržení takových inovačních opatření, díky kterým bude začínající česká firma schopna uspět na zvoleném španělském trhu. Dílčími cíli jsou analýza problému a současná pozice české firmy a návrh řešení vstupu na španělský trh a určení nákladů na vstup.Abstract:
The diploma thesis is focused on expansion of the small Czech enterprise to the foreign market by entering with innovation of the product for the market. The main target of this diploma thesis is bring new measures of innovation of the product, that is useful and bring competitiveness on the foreing market. The Spanish market is selected for the entrance. The partial targets are analysis and position …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/eixlk/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Igor Prusenovský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Jiří Študent -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Druhotný prodej softwaru
Tomáš Kubeša -
Obchodní závod a jeho prodej
Ivana Grohmanová -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář