Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti – Sofia Khomutova
Sofia Khomutova
Master's thesis
Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Proposed marketing strategy of a low-cost airline
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu. V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve …moreAbstract:
My Master thesis focuses on the design of the marketing strategy of a low-cost airline SparrowJet. The first chapter of the theoretical parts contains the required basics of theoretical information necessary to develop a marketing plan. In the second chapter is an analysis of the air transportation market with an emphasis on the low-cost segment. The final chapter of the theoretical part is dedicated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52904
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2017
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jan Tročil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52904
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská