Sofia Khomutova

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti

Proposed marketing strategy of a low-cost airline
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu.  V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve …více
Abstract:
My Master thesis focuses on the design of the marketing strategy of a low-cost airline SparrowJet. The first chapter of the theoretical parts contains the required basics of theoretical information necessary to develop a marketing plan. In the second chapter is an analysis of the air transportation market with an emphasis on the low-cost segment. The final chapter of the theoretical part is dedicated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jan Tročil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52904

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod