Využívání anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou – Bc. Eliška Podaná
Bc. Eliška Podaná
Diplomová práce
Využívání anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou
Teacher's Use of English and Mother Tongue when Solving Discipline Problems
Abstract:
This master thesis deals with the teacher's use of the English language and mother tongue when solving discipline problems. It is divided into the theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce the essential concepts such as mother tongue, second language, discipline, uncooperative behaviour of learners, types of misbehaviour and strategies for dealing with misbehaviour …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využíváním anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem teoretické části je představit klíčové pojmy jako je mateřský jazyk, druhý jazyk, disciplína, nespolupracující chování žáků, druhy nevhodného chování a strategie při řešení nevhodného chování. Praktická část představuje kolektivní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Podaná, Eliška. Využívání anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou. Pardubice, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Dynamické systémy a vznik spolupráce
Lada ZADRANSKÁ