Bc. Eliška Podaná

Master's thesis

Využívání anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou

Teacher's Use of English and Mother Tongue when Solving Discipline Problems
Abstract:
This master thesis deals with the teacher's use of the English language and mother tongue when solving discipline problems. It is divided into the theoretical and practical part. The main aim of the theoretical part is to introduce the essential concepts such as mother tongue, second language, discipline, uncooperative behaviour of learners, types of misbehaviour and strategies for dealing with misbehaviour …viac
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využíváním anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem teoretické části je představit klíčové pojmy jako je mateřský jazyk, druhý jazyk, disciplína, nespolupracující chování žáků, druhy nevhodného chování a strategie při řešení nevhodného chování. Praktická část představuje kolektivní …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedúci: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Podaná, Eliška. Využívání anglického a mateřského jazyka učitelem při řešení problémů s disciplínou. Pardubice, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / odbor:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education

Práce na příbuzné téma