Dita KROUPOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna

Marketing activities and customer satisfaction of the Stará lesovna cafe
Anotace:
Existuje řada studií a výzkumů, které se zaměřují na marketingové aktivity v odvětví kaváren. Tyto studie se obecně shodují na důležitosti spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb při rozhodování o návštěvě kavárny. Zákazníci se často řídí pozitivními zkušenostmi a doporučeními při výběru místa kam zamířit. Také je známo, že marketingové povědomí a vhodné cílení marketingových aktivit …více
Abstract:
There is a range of studies and research focusing on marketing activities in the coffee shop industry. These studies generally agree on the importance of customer satisfaction and the quality of services provided when making decisions about visiting a coffee shop. Customers often rely on positive experiences and recommendations when choosing a place to go. It is also known that marketing awareness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROUPOVÁ, Dita. Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management