Návrh realizace eventu ve vybrané neziskové organizaci – Bc. Aneta KRNÁČOVÁ
Bc. Aneta KRNÁČOVÁ
Diplomová práce
Návrh realizace eventu ve vybrané neziskové organizaci
Proposal for the realization of the event in the selected non-profit organization
Anotace:
Práce se zabývá problematikou event marketingu, jeho charakterem a rozdělením. Teoretická část definuje event marketing jako pojem, poté se zaměřuje na jeho bližší charakteristiku a seznamuje s novými trendy v této oblasti. Zamýšlí se také nad jednotlivými činnostmi ve fázi plánování a nad definováním cílové skupiny. Praktická část obsahuje návrh konkrétního eventu pro vybranou neziskovou organizaci …víceAbstract:
The thesis deals with the issues of event marketing, its character and distribution. The theoretical part defines event marketing as a concept, then focuses on its more detailed characteristics and introduces new trends in the field. It also looks at individual activities at the planning stage and the definition of the target group. The practical part contains a proposal for a specific event for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRNÁČOVÁ, Aneta. Návrh realizace eventu ve vybrané neziskové organizaci. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016
Kateřina DYRCZYKOVÁ -
Web a značka Nadace pro transplantace kostní dřeně
Jan Řezáč -
Financování a účetnictví nadací v konkrétních podmínkách Nadace pro transplantace kostní dřeně
Markéta Čiberová -
Účtování a financování neziskových organizací s důrazem na nadace
Irena Trefná -
Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016
Kateřina DYRCZYKOVÁ -
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Martina Kobližková -
Financování a účetnictví nadací v konkrétních podmínkách Nadace pro transplantace kostní dřeně
Markéta Čiberová -
Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň
Roman Ivičič