Bc. Aneta KRNÁČOVÁ

Master's thesis

Návrh realizace eventu ve vybrané neziskové organizaci

Proposal for the realization of the event in the selected non-profit organization
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou event marketingu, jeho charakterem a rozdělením. Teoretická část definuje event marketing jako pojem, poté se zaměřuje na jeho bližší charakteristiku a seznamuje s novými trendy v této oblasti. Zamýšlí se také nad jednotlivými činnostmi ve fázi plánování a nad definováním cílové skupiny. Praktická část obsahuje návrh konkrétního eventu pro vybranou neziskovou organizaci …viac
Abstract:
The thesis deals with the issues of event marketing, its character and distribution. The theoretical part defines event marketing as a concept, then focuses on its more detailed characteristics and introduces new trends in the field. It also looks at individual activities at the planning stage and the definition of the target group. The practical part contains a proposal for a specific event for the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRNÁČOVÁ, Aneta. Návrh realizace eventu ve vybrané neziskové organizaci. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/