Vývoj privátních značek v České republice – Klára Vlachynská
Klára Vlachynská
Diplomová práce
Vývoj privátních značek v České republice
Development of private labels in the Czech republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na tomto základě pak stanovení budoucích možných trendů vývoje s doporučením pro jednotlivé tržní subjekty. První teoretická část se zabývá úvodem do oblasti retail managementu. Jsou zde vymezeny důležité termíny související s privátními značkami. Následující část je věnována stručnému úvodu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse past and present development of market of private labels in the Czech republic. Pursuant to this purpose of possible future trends with recommendation for individual market subjects. The first theoretical part is based on introduction to retail management. There are defined important concepts related to private labels. The next part is dedicated to summary of market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35075
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2013
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Kateřina Halaštová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35075
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Aktuální trendy globalizace kamenného maloobchodu
Marek Míča