Klára Vlachynská

Diplomová práce

Vývoj privátních značek v České republice

Development of private labels in the Czech republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na tomto základě pak stanovení budoucích možných trendů vývoje s doporučením pro jednotlivé tržní subjekty. První teoretická část se zabývá úvodem do oblasti retail managementu. Jsou zde vymezeny důležité termíny související s privátními značkami. Následující část je věnována stručnému úvodu …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse past and present development of market of private labels in the Czech republic. Pursuant to this purpose of possible future trends with recommendation for individual market subjects. The first theoretical part is based on introduction to retail management. There are defined important concepts related to private labels. The next part is dedicated to summary of market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2013
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Kateřina Halaštová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35075

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management