Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře – Bc. Daria Ozhiganova
Bc. Daria Ozhiganova
Bakalářská práce
Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře
The causes and consequences of the bankruptcy of the travel agency
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část práce vymezuje pojem cestovní ruch, popisuje role a význam cestovních kanceláře v cestovním ruchu z teoretického pohledu. V teoretické části je popsána historie, funkce a cíle cestovních kanceláři a problémy, se kterými se setkají v průběhu svého fungování, které mohou přivést k jejich úpadku. Také je popsán …víceAbstract:
This bachelor thesis consists of three parts: theoretical, analytical and proposal. Theoretical part defines the term tourist industry and describes the role of travel agency in tourist industry from theoretical point of view. Theoretical part also describes history, functions and goals of travel agencies and problems, which travel agencies have to face and which can lead to their failure. The term …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/e66j7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OZHIGANOVA, Daria. \textit{Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/tboh1u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Návrh vhodných odporúčaní pre zvýšenie konkurencieschopnosti cestovnej kance-lárie Alfa Travel
Matej Štefanka -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš