Keeping Discipline and Active Involvement of Learners in English Classes – Bc. Karla Šoltésová
Bc. Karla Šoltésová
Diplomová práce
Keeping Discipline and Active Involvement of Learners in English Classes
Keeping Discipline and Active Involvement of Learners in English Classes
Anotace:
Cílem této diplomové práce je najít účinný způsob, jak snížit rušivé a nespolupracující chování stejně tak jako najít řešení týkající se nedostatku koncentrace a motivace žáků základních škol. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodu teoretické části jsou objasněny termíny spojené s chováním žáků ve třídě. Teorie se dále zabývá zkoumáním možných příčin rušivého chování žáků a předkládá užitečné strategie …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to find the effective way of decreasing a disruptive and uncooperative behaviour as well as a solution dealing with a lack of concentration and motivation of primary learners. The thesis is divided into two parts. The theoretical part starts with clarification of the terms concerning classroom behavior. In addition, the theory investigates possible causes of learner …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gsyg2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: Mgr. Jaroslav Suchý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
Pavlína Jabůrková -
The effective classroom management in young learners language classes
Petra Schneiderová