Vliv tvořivé činnosti a zážitku na všestranný rozvoj osobnosti dítěte s vrozenou hluchoslepotou – Bc. Marcela Štolcarová, DiS.
Bc. Marcela Štolcarová, DiS.
Diplomová práce
Vliv tvořivé činnosti a zážitku na všestranný rozvoj osobnosti dítěte s vrozenou hluchoslepotou
Influence of creativity and experiance on all-round development of personality of child with inborn deafblindness
Anotace:
V první části diplomové práce jsou shrnuty základní teoretické poznatky o hluchoslepotě- definice, etiologie a klasifikace. Dále jsou zde zařazeny základní informace o fungování lidských smyslů, o zážitku a tvořivé činnosti. Ve druhé části diplomové práce jsou shrnuty výsledky longitudiálního kvalitativního výzkumu. Hlavním cílem bylo zjistit, jaký význam pro motivaci, rozvoj smyslů a hrubé a jemné …víceAbstract:
The graduation thesis is target the problems of motivation of people whit inborn deafblindness for progress of senses and fine and gross motion. There werw used the long-term research with 4 zoung people whit inborn deafblindness. In the last chapter there are some suggestions for activity with children with deafblindness.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nk7hz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2009
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTOLCAROVÁ, Marcela. \textit{Vliv tvořivé činnosti a zážitku na všestranný rozvoj osobnosti dítěte s vrozenou hluchoslepotou}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/tbtrc5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rané péče u dětí s hluchoslepotou se zaměřením na komunikaci matky s dítětem
Kateřina Žáková -
Využití recyklovaného materiálu pro tvořivou činnost dětí předškolního věku
Kateřina SKLÁDALOVÁ -
Využití přírodních materiálů pro tvořivou činnost dětí v mateřské škole
Tereza MIKULINCOVÁ -
Technická zájmová a tvořivá činnost na ZŠ
Lucie KEDJUCHOVÁ -
Hudebně-tvořivé činnosti pro děti mladšího školního věku
Martina Gruberová -
Zahrada plná příležitostí – Školní zahrada jako inspirační zdroj pro výtvarně tvořivé činnosti v mateřské škole
Anna Pospíchalová -
Motivace zaměstnanců ke kreativitě a inovacím
Anhelina Krychfalushiy -
Vliv vnitřní a vnější motivace na míru kreativity
Anna Hlavačková