Analýza marketingové komunikace obce – Michal Kudělka
Michal Kudělka
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace obce
Analysis of Municipal Marketing Communication
Anotace:
V této práci byla analyzována marketingová komunikace obce Čeladná. Byla zpracována teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a charakteritika obce Čeladná. Výzkum proběhl formou datzníkového šetření. Při výzkumu bylo zjištěno, že obyvatelé obce z různých věkových skupin používají různé marketingové komunikační prostředky.Abstract:
Marketing communication of municipality of Čeladná was analysed in this bachalor thesis. There are a basic marketing communication theory and a characteristic of the municipality of Čeladná. Questinnaire was used in primary data research. Result showed that different aged inhabitant use different marketing communication forms.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Jana Kyzeková
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
The Effect of Politics on Entrepreneurial Characteristics and on the performance of SMEs in the Ashanti Akim Central Municipality
Fred Asiedu Ohemeng -
Strategic development plan of municipality Ochoz u Brna
Tereza Kočičková -
Krizová komunikace ve veřejné správě: Případová studie obce Popůvky
Tomáš Račický -
Online komunikace obce Ketkovice
Andrea Schneiderová -
Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod
Dominika Hanáčková -
Návrh marketingové komunikace obce
Aneta Liberdová -
Zhodnocení marketingové komunikace obce
Kristýna Míčková