Michal Kudělka

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace obce

Analysis of Municipal Marketing Communication
Anotace:
V této práci byla analyzována marketingová komunikace obce Čeladná. Byla zpracována teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a charakteritika obce Čeladná. Výzkum proběhl formou datzníkového šetření. Při výzkumu bylo zjištěno, že obyvatelé obce z různých věkových skupin používají různé marketingové komunikační prostředky.
Abstract:
Marketing communication of municipality of Čeladná was analysed in this bachalor thesis. There are a basic marketing communication theory and a characteristic of the municipality of Čeladná. Questinnaire was used in primary data research. Result showed that different aged inhabitant use different marketing communication forms.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Jana Kyzeková
  • Oponent: Miluše Hluchníková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod