Michal Kudělka

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace obce

Analysis of Municipal Marketing Communication
Abstract:
V této práci byla analyzována marketingová komunikace obce Čeladná. Byla zpracována teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a charakteritika obce Čeladná. Výzkum proběhl formou datzníkového šetření. Při výzkumu bylo zjištěno, že obyvatelé obce z různých věkových skupin používají různé marketingové komunikační prostředky.
Abstract:
Marketing communication of municipality of Čeladná was analysed in this bachalor thesis. There are a basic marketing communication theory and a characteristic of the municipality of Čeladná. Questinnaire was used in primary data research. Result showed that different aged inhabitant use different marketing communication forms.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: Jana Kyzeková
  • Reader: Miluše Hluchníková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava