Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o. – Věra Gremlicová
Věra Gremlicová
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o.
Marketing Mix of Company VVV Most LLC
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti VVV Most spol. s.r.o. a posouzení, zda naplňuje své strategické cíle. Tato práce je rozdělena do tří částí. První částí je část teoretická, zabývající se významem marketingového mixu pro strategické řízení podniku. Druhá část se dotýká charakteristiky společnosti, marketingové strategie a analýzy marketingového mixu společnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of the company VVV Most LLC. and assessment of whether they fulfill their strategic objectives. The first part is theoretical, dealing with the importance of the marketing mix for strategic management. The second part concerns the characteristics of the company, marketing strategy and marketing mix analysis. The final section is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Yveta Tomášková
- Oponent: Kateřina Balazsová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREMLICOVÁ, Věra. \textit{Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o.} Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/tbwjyz/. [cit. 2024-04-18].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha