Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti – Bc. Karolína Brodská
Bc. Karolína Brodská
Bakalářská práce
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Analysis of the system of quality management in the chosen company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analýza spokojenosti zákazníků s nabízenými službami vybrané společnosti. Problém byl řešen za pomoci analýzy podniku, vlastního pozorování, dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru se zákazníkem podniku. Tyto metody a analýzy byly založeny na teoretických poznatcích z odborné literatury a běžného života. Data pro výzkum spokojenosti s danými službami byla vyhodnocena …víceAbstract:
The main goal of the theses is to analyse the satisfaction of customers with offered services of the selected company. The problem was solved by analysing the company, own observation, questionnaire survey and controlled interview with one of the customer. These methods and analyses were based on theoretical knowledge gained from reference books and common sense. The data for the study of satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rbfn9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Pšikalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Food Quality Management
Jan Wegmann -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Management a kvalita ve zdravotnictví Podtitul: Evaluace kvality života a možnosti zvýšení resilience rodičů v roli neformálních pečovatelů
Eliška ŠOFROVÁ -
Management a kvalita stravovacích služeb v kontextu současných trendů (v Olomouci)
Evangelina Šťastná -
Korporátní quality management
Martin Turek -
Implementation of ISO/IEC 20000 Standard in IBM Rational Method Composer
Tomáš Frais -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina