Ing. Antonín Kühtreiber

Bakalářská práce

Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL

Development of game applications by using OpenGL
Anotace:
Práce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihoven používaných často ve spolupráci s OpenGL, ale i některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím …více
Abstract:
This thesis deals with the development of computer games. It specifically deals with space simulator. The theoretical part basically concentrates on the multiplatform library OpenGL, libraries that are usually used in conjunction with OpenGL, other libraries and the technology used in the professional field in the development of computer games. The practical part focuses on the development of game …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. Petr Veselý

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kühtreiber, Antonín. Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie

Práce na příbuzné téma