Ing. Antonín Kühtreiber

Bachelor's thesis

Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL

Development of game applications by using OpenGL
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihoven používaných často ve spolupráci s OpenGL, ale i některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím …viac
Abstract:
This thesis deals with the development of computer games. It specifically deals with space simulator. The theoretical part basically concentrates on the multiplatform library OpenGL, libraries that are usually used in conjunction with OpenGL, other libraries and the technology used in the professional field in the development of computer games. The practical part focuses on the development of game …viac
 

Kľúčové slová

OpenGL SDL 3D vesmírný simulátor hra
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedúci: Ing. Petr Veselý

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kühtreiber, Antonín. Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

University of Pardubice

Faculty of Electrical Engineering and Informatics

Bachelor programme / odbor:
Information Technology / Information Technology

Práce na příbuzné téma