Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL – Ing. Antonín Kühtreiber
Ing. Antonín Kühtreiber
Bakalářská práce
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL
Development of game applications by using OpenGL
Anotace:
Práce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihoven používaných často ve spolupráci s OpenGL, ale i některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím …víceAbstract:
This thesis deals with the development of computer games. It specifically deals with space simulator. The theoretical part basically concentrates on the multiplatform library OpenGL, libraries that are usually used in conjunction with OpenGL, other libraries and the technology used in the professional field in the development of computer games. The practical part focuses on the development of game …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Petr Veselý
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kühtreiber, Antonín. Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
GUI knihovna pro hry na platformě SDL2
Jan Staněk -
Hra Worms
Pavel PROCHÁZKA