Analýza postojů spotřebitelů k influencer marketingu – Anna Dvořáková
Anna Dvořáková
Master's thesis
Analýza postojů spotřebitelů k influencer marketingu
Analysis of the Consumers' Attitude to Influencer Marketing
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy výsledků vlastního dotazníkového šetření zmapovat postoj spotřebitelů k influencer marketingu. Influencer marketing je nejprve zasazen do kontextu komerčních komunikací a zdůrazňuje, jak se odlišuje od klasického způsobu promování značek či produktů a v čem tkví jeho síla. Práce se zabývá také mikroinfluencer marketingem jakožto trendem dnešní …viacAbstract:
This thesis aims to analyse the consumers' attitude to influencer marketing, based on own survey. Firstly, it puts this marketing discipline into the context of commercial communication and highlights the differences from other ways of product and services promotion. Besides that, the thesis deals with micro-influencer marketing as a current trend. A conducted research represents the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod