Anna Dvořáková

Diplomová práce

Analýza postojů spotřebitelů k influencer marketingu

Analysis of the Consumers' Attitude to Influencer Marketing
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy výsledků vlastního dotazníkového šetření zmapovat postoj spotřebitelů k influencer marketingu. Influencer marketing je nejprve zasazen do kontextu komerčních komunikací a zdůrazňuje, jak se odlišuje od klasického způsobu promování značek či produktů a v čem tkví jeho síla. Práce se zabývá také mikroinfluencer marketingem jakožto trendem dnešní …více
Abstract:
This thesis aims to analyse the consumers' attitude to influencer marketing, based on own survey. Firstly, it puts this marketing discipline into the context of commercial communication and highlights the differences from other ways of product and services promotion. Besides that, the thesis deals with micro-influencer marketing as a current trend. A conducted research represents the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82571

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma