Uživatelské rozhraní jako způsob ovládání digitálních hudebních nástrojů – Aliaksandr Siadymau
Aliaksandr Siadymau
Bakalářská práce
Uživatelské rozhraní jako způsob ovládání digitálních hudebních nástrojů
User interface as a way of controlling digital musical instruments
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapovat a popsat existující uživatelské rozhraní a následně dokázat, že uživatelské rozhraní v současné době může fungovat nezávislé na zdroji zvuku a být univerzálním ovladačem pro různé digitální zvukové zdroje. Práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. První teoretická část je provedená metodou literární rešerše a shrnuje základní informace pro potřeby navazující …víceAbstract:
The main purpose of the bachelor thesis is to map and describe the existing user interface and then to prove that the user interface can currently operate independently of the audio source and be a universal driver for various digital audio sources. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The first theoretical part is done by the method of literary research and summarizes basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/v2c4d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. MgA. Dan Dlouhý, Ph.D.
- Oponent: MgA. Jan Kavan, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/v2c4d/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Multimediální kompozice
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelské prostředí pro obsluhu kamer Basler
Filip Baťa -
Uživatelské prostředí pro toolbox NEF
Tomáš PRONĚK -
Výpočet elektrických parametrů venkovních vedení a kabelů v uživatelském programovacím prostředí
Jaromír EYBL -
ViSiP - grafický programovací jazyk pro simulace
Tomáš Blažek -
Využití zásobníkových jazyků pro uživatelské řízení aplikací
Marcela Turková