Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí – Lenka Votrubcová
Lenka Votrubcová
Master's thesis
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Specific Learning Disabilities and their Pedagogical Diagnostics in the School Environment
Anotácia:
Diplomová práce Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí předkládá souhrn teoretických a praktických poznatků získaných z odborné literatury i vlastní praxe, zaměřuje se na nejčastější poruchy učení ve školním prostředí a jejich včasné odhalení. První část diplomové práce se zaměřuje na teoretické vymezení problematiky SPU a pedagogické diagnostiky. Druhá část …viacAbstract:
The diploma thesis Specific learning disabilities and their pedagogical diagnostics in school environment presents a summary of theoretical and practical knowledge gained from professional literature and own experience, it focusies on the most frequent disorders of learning in school environment and their early detection. The first part of the thesis focuses on the theoretical definition of the problems …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Břečková-Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTRUBCOVÁ, Lenka. \textit{Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/tchr24/.
Jak správně citovat práci
Votrubcová, Lenka. Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností - dyslexie a její reedukace v pedagogicko psychologické poradně
Iveta Matějková -
Komparace reedukace SPU na základní škole a pedagogicko psychologické poradně
Hana HRDLIČKOVÁ -
Speciální pedagog a jeho role v diagnostice specifických vývojových poruch školních dovedností u dětí mladšího školního věku v pedagogicko psychologické poradně
Tereza Slanařová -
Specifické poruchy učení jako pedagogický problém
Dominika Tomásová -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová
Názov
Vložil
Vložené
Práva