Marketing atraktivity - Návrh strategického marketingového plánu Zoo Dvůr Králové a.s. – Eva Minářová
Eva Minářová
Bachelor's thesis
Marketing atraktivity - Návrh strategického marketingového plánu Zoo Dvůr Králové a.s.
Marketing of attractiveness - Marketing strategic concept of Dvůr Králové Zoo Inc.
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o ZOO Dvůr Králové, která se nachází na okraji města Dvůr Králové nad Labem. Cílem práce je navrhnout strategický marketingový plán, určit profil návštěvníka a zjistit kvalitu služeb, které zoologická zahrada nabízí. Práce se zaměřuje na zvýšení návštěvnosti zoologické zahrady a zabývá se také možnostmi, jak přilákat nejen tuzemské návštěvníky, ale i zahraniční turisty. V …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with Dvůr Králové ZOO, which is located on the outskirts of Dvůr Králové nad Labem. The aim is to design a strategic marketing plan, determine the visitor profile and the quality of services that are provided by the zoo. The thesis focuses on increasing of zoo traffic and deals with the possibilities of how to attract not only domestic but also foreign tourists. In the bachelor …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9602
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedúci: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINÁŘOVÁ, Eva. \textit{Marketing atraktivity - Návrh strategického marketingového plánu Zoo Dvůr Králové a.s.}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/tchs1w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Brabec -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Marek Vohradský -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Soňa Nohelová -
SWOT analýza společnosti ZDV Krchleby
Jan Kristek -
Analýza ekonomického profilu a SWOT okresu Banská Bystrica
Danica Králiková
Názov
Vložil
Vložené
Práva