Corporate desing pro začínající minipivovar – Zuzana Zelinková
Zuzana Zelinková
Bakalářská práce
Corporate desing pro začínající minipivovar
Corporate Design for the Start Up of the Small Brewery
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tvorbě jednotného vizuálního stylu pro začínající minipivovar. Teoretická část shrnuje základní pojmy managementu, marketingu, navržení jednotného vizuálního stylu a firemního designu. Praktická část se věnuje analýze konkurence a analýze budoucímu podniku, navržení corporate designu a marketingové komunikaci. Obsahuje návrh loga, webové stránky a propagačních materiálů pro …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the design of a unified visual start up of a small brewery. The theoretical part sums up the basic terms of management, marketing and proposes the unified visual style and the company design. The empirical part focuses on the competition and the future business analysis. It also deals with the corporate design and marketing communication. It contains the design of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva