Martin KOVÁŘ

Bakalářská práce

Marketingový mix malé firmy

Marketing mix of a small company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou ?Marketingového mixu malé firmy?. Předmětem této práce se stála analýza stávajícího marketingového mixu a návrh efektivnějšího mixu stavební firmy KOVÁŘ ? STAVBY, s.r.o. Teoretický se práce opírá o popis významu a účelu marketingu, marketingovou situační analýzu, přesněji analýzy SWOT, PEST a Porterovou pětifaktorovou analýzu. Dále práce definuje marketingový …více
Abstract:
The key topic of bachelor work is a "Marketing Mix of Small Company". The scope of work is to analyze a current marketing mix, and to define a new marketing mix of small construction company KOVÁŘ - STAVBY, s.r.o. The work is based on theoretical knowledge in the area of the meaning and purpose of marketing, and marketing positional analyses including SWOT, PEST, and Porter's model of 5 forces. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOVÁŘ, Martin. Marketingový mix malé firmy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing