Martin Běhůnek

Bakalářská práce

Guerilla marketing- analýza praktického příkladu

Guerilla marketing- analysis of a practical example
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje fenomén guerrilla marketingu, jakožto jednu z netradičních forem marketingu a jeho použití v propagaci osvětových kampaní v České republice. V teoretické části je představena literatura a pojmy z dané oblasti. Zejména je zde popsán guerilla marketing a jeho nástroje. V praktické části je vypracována případová studie osvětové kampaně …více
Abstract:
This bachelor thesis introduces the phenomena of guerrilla marketing as an unconventional marketing approach and its utilization in promoting awareness campaigns in the Czech Republic. In the theoretic part of the thesis, literature analysis is conducted and its concepts explained. Guerilla marketing tools and tactics in particular. Subsequently, in practical part, a case study analysing an awareness …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
  • Vedoucí: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma