Guerilla marketing- analýza praktického příkladu – Martin Běhůnek
Martin Běhůnek
Bakalářská práce
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje fenomén guerrilla marketingu, jakožto jednu z netradičních forem marketingu a jeho použití v propagaci osvětových kampaní v České republice. V teoretické části je představena literatura a pojmy z dané oblasti. Zejména je zde popsán guerilla marketing a jeho nástroje. V praktické části je vypracována případová studie osvětové kampaně …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces the phenomena of guerrilla marketing as an unconventional marketing approach and its utilization in promoting awareness campaigns in the Czech Republic. In the theoretic part of the thesis, literature analysis is conducted and its concepts explained. Guerilla marketing tools and tactics in particular. Subsequently, in practical part, a case study analysing an awareness …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tq7q8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele při výběru letní dovolené
Denisa Foglová