Martin Běhůnek

Bachelor's thesis

Guerilla marketing- analýza praktického příkladu

Guerilla marketing- analysis of a practical example
Abstract:
Tato bakalářská práce představuje fenomén guerrilla marketingu, jakožto jednu z netradičních forem marketingu a jeho použití v propagaci osvětových kampaní v České republice. V teoretické části je představena literatura a pojmy z dané oblasti. Zejména je zde popsán guerilla marketing a jeho nástroje. V praktické části je vypracována případová studie osvětové kampaně …more
Abstract:
This bachelor thesis introduces the phenomena of guerrilla marketing as an unconventional marketing approach and its utilization in promoting awareness campaigns in the Czech Republic. In the theoretic part of the thesis, literature analysis is conducted and its concepts explained. Guerilla marketing tools and tactics in particular. Subsequently, in practical part, a case study analysing an awareness …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management

Theses on a related topic