Luboš SYROVÁTKA
Bakalářská práce
Design hracích karet
Design for playing cards
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výrobou, designem a historií herních karet a karetních her. Pro můj design karet jsem se rozhodl inspirovat barvami z prvních karet na našem území vůbec. Tudíž výcházím z latinského zobrazování, doplněném o mé vlastní ilustrace ve středověkém stylu. Rozměr karet jsem převzal z nejběžnějšího systému u nás, a to z klasických mariášových karet (92×100mm). Jako techniku …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the production, design, and history of gaming cards and card games. My card design is inspired from the colors of the first cards ever made in our territory. Therefore, I am basing my design on the Latin depiction, supplemented by my own illustrations in a medieval style. I have adopted the dimensions of the most common system in our country, namely the classic Mariáš …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak. mal. Michal Slejška
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYROVÁTKA, Luboš. Design hracích karet. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design II
Práce na příbuzné téma
-
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Sci-fi design jako hra s produktem
Radka KRAJÍČKOVÁ -
Design počítačové hry, design v kontextu tvorby počítačových her
Aleš GRYGAR -
Design výukového programu o mediální gramotnosti a dezinformacích ve virtuální realitě
Tomáš Hlobil