Markéta Hrnčířová

Bakalářská práce

Nákupní chování spotřebitelů služeb CR ovlivněné pandemií koronaviru

The Effect of the COVID-19 Pandemic on Consumers of Tourist Services
Anotace:
Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření porovnat nákupní chování spotřebitelů služeb CR během pandemie koronaviru v roce 2020 a 2021.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.