Nákupní chování spotřebitelů služeb CR ovlivněné pandemií koronaviru – Markéta Hrnčířová
Markéta Hrnčířová
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů služeb CR ovlivněné pandemií koronaviru
The Effect of the COVID-19 Pandemic on Consumers of Tourist Services
Anotace:
Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření porovnat nákupní chování spotřebitelů služeb CR během pandemie koronaviru v roce 2020 a 2021.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.