Bc. Tomáš Kytka

Bakalářská práce

Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím

The effectiveness of sales and marketing firm with FMCG
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivností prodeje a marketingu konkrétní společnosti. Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu prodeje a marketingu společnosti Kaufland, navrhnout případná zlepšení a ověřit stanovenou hypotézu. Teoretická část se zabývá efektivností a jejími základními analýzami, dále je zaměřená na marketing jeho definici, historii a využití internetu v této oblasti. Poté …více
Abstract:
This thesis deals with sales and marketing effectiveness of a particular company. The main objective of this thesis was to analyze sales and marketing company Kaufland, suggest possible improvements and to verify the stated hypothesis. The theoretical part deals with efficiency and its fundamental analysis, it is also focused on marketing its definition, history and use of the Internet in this area …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance