Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku – Bc. Alžběta Žáková
Bc. Alžběta Žáková
Diplomová práce
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Customer satisfaction and business performance
Anotace:
Podstatou diplomové práce je analýza vztahu mezi spokojeností zákazníků a výkonností vybraného podniku. Teoretická část práce se zabývá právě vymezením problematiky spokojenosti zákazníka, jejího vlivu na výkonnost podniku a následně je v rámci teoretické části práce věnován prostor finanční analýze, jejím metodám a souvislostem. Díky získaným poznatkům je vytvořen a vyhodnocen dotazník pro měření …víceAbstract:
At the core of the thesis is the analysis of relation between the satisfaction of customers and the productivity of a previously chosen company. The theoretical part is concerned with the definition of customer’s satisfaction, its influence on productivity of a company and next within the framework of the theoretical part, it is devoted to financial analysis, their methods and context. With the aid …víceKlíčová slova
Spokojenost zákazníka měření spokojenosti loajalita faktory spokojenosti výkonnost podniku finanční analýza vztah mezi spokojeností a výkonností Customer satisfaction measurement of customer satisfaction customer loyalty customer satisfaction factors business performance financial analysis relationship between customer satisfaction and business performance
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zo3s9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Vztah mezi subjektivně vnímaným stresem, sebeobranným výkonem a přežitím napadené osoby v modelových sebeobranných situacích
Jan Novák -
Vztah mezi rychlostními předpoklady, antropometrickými charakteristikami a reálným zatížením hráčů fotbalu v tréninkových jednotkách a utkáních
Michal Hornig -
Vztah mezi kognitivním výkonem dětí a jejich grafomotorickým projevem
Terezie Paduchová -
Vztah mezi sportovní motivací, zábavou, časovou orientací a výkonem v basketbalu
Jonáš Jauernig -
Vztah mezi úrovní systému řízení znalostí a finančním výkonem podniků
Tomáš Lefner