Faktory ovlivňující chování českého spotřebitele v oblasti udržitelného oděvního průmyslu – Kateřina Vykuková
Kateřina Vykuková
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující chování českého spotřebitele v oblasti udržitelného oděvního průmyslu
Factors influencing Czech consumer behavior in the sustainable clothing industry
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl zkoumat chování českých spotřebitelů v oblasti udržitelné módy a hodnotit situaci v českých módních společnostech, které se prezentují jako udržitelné. Metodika zahrnuje polostrukturované rozhovory s majiteli módních značek a dotazníkové šetření mezi různými skupinami spotřebitelů. Součástí praktické části je i analýza sekundárních dat získaných skrz MML-TGI, a …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to examine the behavior of Czech consumers in the field of sustainable fashion and evaluate the situation in Czech fashion companies that present themselves as sustainable. The methodology includes semi-structured interviews with fashion brand owners and questionnaire surveys among various consumer groups. The practical part also involves analyzing secondary data obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Michaela Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Anna Bambasová -
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
Karolína Pavlíčková -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Využívání greenwashingu ve fast fashion
Tereza Vandasová