Ing. Michaela Majerová

Diplomová práce

Návrh optimalizace marketingové komunikace společnosti Kerida group a.s.

Optimalization of marketing communication of company Kerida group Inc.
Anotace:
Abstrakt V podvědomí mnoha lidí je zafixováno, že se pod slovem marketing skrývá pouze reklama nebo prodej výrobků a služeb. Tato představa je však mylná. Smyslem této práce je podat ucelený přehled o nástrojích marketingové komunikace (reklama, podpora prodeje, Public Relations, osobní prodej a Direct marketing) používané v praxi. Každý z těchto nástrojů má jiný charakter sdělení a směřuje k určitým …více
Abstract:
Most people are subconsciously convinced that the word marketing has only one meaning namely advertisement or product or service sale. However this is just an illusion. The purpose of this thesis is to provide an integrated list of marketing communication instruments (advertisement, sale support, Public Relations, personal sale and Direct marketing) used in practice. Each of these instruments has different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Pavel Hanka
  • Oponent: RNDr. Václav Vohánka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní