Návrh optimalizace marketingové komunikace společnosti Kerida group a.s. – Ing. Michaela Majerová
Ing. Michaela Majerová
Diplomová práce
Návrh optimalizace marketingové komunikace společnosti Kerida group a.s.
Optimalization of marketing communication of company Kerida group Inc.
Anotace:
Abstrakt V podvědomí mnoha lidí je zafixováno, že se pod slovem marketing skrývá pouze reklama nebo prodej výrobků a služeb. Tato představa je však mylná. Smyslem této práce je podat ucelený přehled o nástrojích marketingové komunikace (reklama, podpora prodeje, Public Relations, osobní prodej a Direct marketing) používané v praxi. Každý z těchto nástrojů má jiný charakter sdělení a směřuje k určitým …víceAbstract:
Most people are subconsciously convinced that the word marketing has only one meaning namely advertisement or product or service sale. However this is just an illusion. The purpose of this thesis is to provide an integrated list of marketing communication instruments (advertisement, sale support, Public Relations, personal sale and Direct marketing) used in practice. Each of these instruments has different …víceKlíčová slova
Marketing komunikace marketingový mix nástroje marketingu marketingová komunikace komunikační mix reklama podpora prodeje Public relations osobní prodej přímý marketing nadlinková a podlinková reklama. Marketing communication marketing mix marketing instruments marketing communication communication mix advertisement sale support personal sale Direct marketing Above the line and Bellow the line advertisement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z8bhu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavel Hanka
- Oponent: RNDr. Václav Vohánka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Image of Jewry in the Works of Art Spiegelman and Saul Bellow
Alena Uherová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Iva Jančíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva