Jiří Nováček

Master's thesis

Využití projekčních systémů společnosti LumiTRIX ve venkovní reklamě

Use of LumiTRIX projection systems in OOH advertising
Abstract:
Cílem této práce je prozkoumat možnosti využití projekčních systému společnosti LumiTRIX ve venkovní reklamě. První kapitola je věnována postavení venkovní reklamy v rámci reklamy a marketingu obecně a dále historii, formátům a současným trendům ve venkovní (OOH) reklamě. Druhá kapitola je věnována videomappingu obecně a dále projekčním systémům společnosti LumiTRIX. Předmětem třetí kapitoly je vlastní …more
Abstract:
The aim of this thesis is to explore the possibilities of using the LumiTRIX projection systems in outdoor (OOH) advertising. The first chapter is devoted to the position of outdoor advertising in advertising and marketing in general and to the history, formats and current trends of OOH advertising. The second chapter is dedicated to video mapping and LumiTRIX projection systems. The research can be …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2017
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Lukáš Brus

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69504

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic