Specifika praxe zvukového designu počítačových her v českém prostředí – Bc. Roman Zigo
Bc. Roman Zigo
Master's thesis
Specifika praxe zvukového designu počítačových her v českém prostředí
The Specific practice of sound design of computer games in the Czech settings
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá vznikem a vývojem zvukového designu počítačových her v českém prostředí od 80. let 20. stol. až do současnosti. Práce je založena na rozhovorech se čtyřmi předními českými tvůrci zvuků a hudby, kterými jsou František Fuka, Filip Oščádal, Tomáš Šlápota a Tomáš Dvořák. Jejich zkušenosti konfrontuji s obecným teoretickým rámcem oboru, který sepsala americká teoretička …viacAbstract:
The master thesis is dealing with the origin and evolution of sound design of computer games in the Czech settings from the 80's untill today. The thesis is based on interviews with four important Czech makers of sound and music: Frantisek Fuka, Filip Oscadal, Tomas Slapota and Tomas Dvorak. Their experience is confronted with the general theory of this field, written by American theorist Karen Collins …viacKľúčové slová
sound design zvukový design počítačové hry František Fuka Filip Oščádal Tomáš Šlápota Tomáš Dvořák Czech sound design český zvukový design Fuxoft Pterodon Madfinger Amanita Design 2K Czech sound design practice praxe zvukového designu game sound theory game sound practice teorie herních zvuků praxe herních zvuků
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pdz5d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Bártek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Granulární princip a jeho uplatnění v umělecké kompoziční praxi především se zaměřením na zvukový design z perspektivy témbru
Darina Žurková -
Ben Burtt - Vývoj moderního sound-designu
Josef Šenkýř -
Granulární princip a jeho uplatnění v umělecké kompoziční praxi především se zaměřením na zvukový design z perspektivy témbru
Darina Žurková -
Konstrukce prostoru v počítačových hrách prostřednictvím zvuku
Roman Zigo -
Sound design/ zvukovost v současném rozhlasovém dokumentu
Ondřej ŠEVČÍK -
Symfonický orchestr v hudbě pro počítačové hry
Jakub Pavluš -
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy -
Strategická analýza Amanita Design s.r.o.
Dan Drábek