Bc. Roman Zigo

Diplomová práce

Specifika praxe zvukového designu počítačových her v českém prostředí

The Specific practice of sound design of computer games in the Czech settings
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá vznikem a vývojem zvukového designu počítačových her v českém prostředí od 80. let 20. stol. až do současnosti. Práce je založena na rozhovorech se čtyřmi předními českými tvůrci zvuků a hudby, kterými jsou František Fuka, Filip Oščádal, Tomáš Šlápota a Tomáš Dvořák. Jejich zkušenosti konfrontuji s obecným teoretickým rámcem oboru, který sepsala americká teoretička …více
Abstract:
The master thesis is dealing with the origin and evolution of sound design of computer games in the Czech settings from the 80's untill today. The thesis is based on interviews with four important Czech makers of sound and music: Frantisek Fuka, Filip Oscadal, Tomas Slapota and Tomas Dvorak. Their experience is confronted with the general theory of this field, written by American theorist Karen Collins …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Bártek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta