Bc. Boris Kolařík

Diplomová práce

Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO

Abstract:
The diploma thesis deals with the political marketing of the ANO movement focusing on the elections to the Chamber of Deputies in 2017 and is divided into the theoretical and practical parts. The first part describes the theoretical background for political marketing and defines the basic concepts. Secondarily, brief description of the political environment in the Czech Republic with an emphasis on …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses tdwta7 tdwta7/2
29. 3. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
29. 3. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.