Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO – Bc. Boris Kolařík
Bc. Boris Kolařík
Diplomová práce
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Abstract:
The diploma thesis deals with the political marketing of the ANO movement focusing on the elections to the Chamber of Deputies in 2017 and is divided into the theoretical and practical parts. The first part describes the theoretical background for political marketing and defines the basic concepts. Secondarily, brief description of the political environment in the Czech Republic with an emphasis on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Development of Party Ideology: Analysing the evolution of the Czech Pirate Party program.
Jorge Eugene Sulwey -
Návrh marketingové kampaně na podnikatelský rozvoj pro Party mirror, s.r.o.
Ondřej Pabišta -
Integration of Cisco Global Threat Alert to 3rd Party Product
Juraj Smeriga -
Trust and strategic third-party communication
Ondřej Uldrijan
Název
Vložil
Vloženo
Práva